Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
    Не колега, в момента, в който си погледнеш ЕКУто и ще разбереш, че не става.
    в смисъл че Еку-то не поддъжа тая функция ли или че няма пиновете на буксата

    Ако е само до пиновете не е проблем
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

    Comment


    • Не си ми погледнал поста, става, просто схемата е друга, виж предната страница.
      Дори съм писал, че работи на 166 евро3
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
        Наведи се под педалите и огледаи стоп машинката и другата която е на педала на съединителя ......Наи-вероятно не контактуват в затворено положение при НЕнатиснати педали....ако ме разбра какво исках да ти кажа...
        Е как да ги провера? видях ги там са си :
        а трябва ли да вдигна определена скорост за да се включи автопилота или при включване трябва да индикира на таблото???
        ALFA ROMEO GTV

        Comment


        • Включва се над 50 км/ч мисля. Тогава ти светва и индикацията. Трябва да проверя със сигурност на каква точно скорост можеше да се пусне.
          безплатни обяви
          Моята 166

          Comment


          • На либрата трябва да се движиш поне със 30 км/ч за да се активира.
            Системата няма да работи ако "датчиците" на спирачката и съединителя не са изправни.

            На диагностика си показва проблемното местенце.

            Вземете си един кабел за 20-30 лева и фиатекускан и сте в джаза. ( п.с поне за дизелите де )
            Last edited by pr_00f; d.m.y г., 14:28.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от JOVANI_1974 Покажи съобщение
              Е как да ги провера? видях ги там са си :
              а трябва ли да вдигна определена скорост за да се включи автопилота или при включване трябва да индикира на таблото???
              То е ясно че са там!Огледаи дали микроключетата им опират в педаите при ненатиснати такива!И огледаи стоп машинката дали е с 3 крачета.Нормалните машинки са с 2.За круиза трябва да е с 3.
              5 Ланчии зад гърба си!
              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

              Comment


              • Малко инфо да ви дам.
                При Е3 двигателите, ако няма букса до волана, то кабелите спират до черната букса на планка, която се намира над педала на съединителя.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Вижте схемата на предната стр. за Евро3, няма нужда да сменяте машинката ако случайно е 2пинова.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • И аз да питам като колегата Галеано. За 156 преди 2002 бензин, дали става да се сложи темпомат?
                    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                      То е ясно че са там!Огледаи дали микроключетата им опират в педаите при ненатиснати такива!И огледаи стоп машинката дали е с 3 крачета.Нормалните машинки са с 2.За круиза трябва да е с 3.
                      машинката си е 3 букси, автопилота си е фабричен, но някаде не дава контакт явно!
                      ALFA ROMEO GTV

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от JOVANI_1974 Покажи съобщение
                        машинката си е 3 букси, автопилота си е фабричен, но някаде не дава контакт явно!
                        Огледаи внимателно микро-ключетата на машинките тогава!Опират в една квадратна ламаринена планка издадена от самия педал,която се изкривява с времето.Забележи точно в кои момент отцепват при натискане на педалите.Ако е нужно коригираи с изкривяване на планката или с наместване позицията на машинката.
                        5 Ланчии зад гърба си!
                        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Малко инфо да ви дам.
                          При Е3 двигателите, ако няма букса до волана, то кабелите спират до черната букса на планка, която се намира над педала на съединителя.
                          Колега какъв е тоя Е3 двигател?
                          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                          Comment


                          • Евро 3 сигурно. CF3 познати тук-там
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • колеги благодаря много
                              пластината на педала не даваше контакт. вече работи - пробвах го на градски условия и пак е супер
                              ALFA ROMEO GTV

                              Comment


                              • А някой може ли да ми каже как се пуска този Круйз контрол? Нещо не мога да си го включа, а уж проблеми няма!?
                                Alfa Romeo 166 2,4 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X